St4r*
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

St4r*

Css-clan
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Fill in your appclication !!

Go down 
4 posters
AuthorMessage
[St4r*]K!LL3R$hOt"
Admin
[St4r*]K!LL3R$hOt


Posts : 11
Join date : 2010-06-19
Age : 30
Location : Belgium

Fill in your appclication !! Empty
PostSubject: Fill in your appclication !!   Fill in your appclication !! I_icon_minitimeSat Jun 19, 2010 2:37 pm

These are a few questions that need to be answered in your Application:

1) What's your name and ingame name?

2) How old are you?

3) How long have u been playing Css?

4) How long have u been playing games? and what kind of games?

5) Have u ever been in a clan before? and for what game? (only from shooter games)

6) Will u be active?

7) Why do you want to join [St4r*].? How did you find out about our clan?

Cool Any special things we need to be aware of? (divorced parents so you won't be online every other week or sth)
(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯) ¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸
+-------------+ --------[K!LL3R$hOt"]-------- +-------------+
*´'`°¤¸¸.•'´O`'•.¸¸¤°´'`* (_¸.•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)
Back to top Go down
https://st4r.board-directory.net
[St4r*] Mod. F.E.A.R

[St4r*] Mod. F.E.A.R


Posts : 4
Join date : 2010-07-07
Age : 33
Location : ravels

Fill in your appclication !! Empty
PostSubject: Re: Fill in your appclication !!   Fill in your appclication !! I_icon_minitimeWed Jul 07, 2010 11:09 pm

dit zijn mijn antwoorden hehe (gewoon effe tussendoor)


1. COUNTER STRIKE SOURCE (of CSS ofgekort)

2. 20 jaar

3. ik speel css ongeveer en 5 a 6 tal jaar.

4. vroeger speelde ik veel op ps1 en ps2 later ben ik overgeschakeld op computer. en heb altijd adventure, race en shooter games gedaan

5. ja heb nog in een clan gezeten en zit nog in 1 momenteel (buiten deze) zit nog in FREZ (zombie mod clan) en in THE SIX STRIPES

6. op forum of css???? hehe nee was om te lache ja kijk af en toe wel is naar de forum en zit bijna elke dag in css

7. zit er al bij. toen [St4r*] cartman en [St4r*] killershot het aan mij hadden gevraagd om te joinen.


voor de rest niet echt iets te zegen en als je iets wilt weten vraag maar. cheers king What a Face
Back to top Go down
Sniperman




Posts : 1
Join date : 2010-08-01

Fill in your appclication !! Empty
PostSubject: Re: Fill in your appclication !!   Fill in your appclication !! I_icon_minitimeSun Aug 01, 2010 11:18 am

1Bram/Sniperman
2 11
3 een paar weken speel ik CSS
4 vanaf mijn vijfde speelde ik op mijn nintendo gameboy daar speelde iki vooral mario en pokémon op en nog wat spellen wat later begon ik met vecht spellen.
5 Cod clans zijn de enige shooter clan dat zijn nu nog steeds Cod1 ||DSF-SWAT|| CodUO BS(mijn eigen opgebouwde clan) en dat zijn ze
6 ik kan wel actief zijn binnekort ben ik op vakantie maar actief ben ik wel
7 ik wil [St4r*] joinen omdat ik het leuk vind om met clanwar mee te doen en het voorl leuk vind om meerdere vrienden te ntmoeten en spelen op CSS met die vrienden
ik vond de clan door C@RTM@N hij had star bij zijn naam ik vroeg of ik de clan mogt joinen hij zij dat dat wel mogt en zij het tegen killeershot en die heeft me geinvited
Back to top Go down
kimberly




Posts : 1
Join date : 2010-08-04

Fill in your appclication !! Empty
PostSubject: Re: Fill in your appclication !!   Fill in your appclication !! I_icon_minitimeWed Aug 04, 2010 4:31 pm

1. game = bakgoot real = kimberly --> ja ik ben een meisje
2. 15
3. ik speel css nu ongeveer 6 jaar
4. uhmn ik speel neit echt andere games alleen css en soms eens een spelletje op internet...
5. zeker wel alleen hoop ik nu in een iets hechetre clan te zitten die me neit uitlachen!
(dat zal wel lukken denk ik)
6. ik ben eerlijk een forum hou ik niet in de gaten op css ben ik zeker elke dag actief als ik thuis ben tenminste.
7. wel ik heb de clan leren kennen door een bug in css en oppeens had ik star als clan tag en daarna ben ik door cartman gevraagd.

ik ben een meisje dat css speel en het klink VREEMD voor de meeste maar ik hoop dat jullie me respecteren zoals ik ben.
en ik doe neit mee aan wars... zo jullie weten alles cyaaz!
Back to top Go down
Sponsored content





Fill in your appclication !! Empty
PostSubject: Re: Fill in your appclication !!   Fill in your appclication !! I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Fill in your appclication !!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
St4r* :: Your first category :: Your first forum-
Jump to: